InsERT nexo/nexo PRO – Nowoczesne narzędzie do prowadzenia biznesu

Firma MARCOLI jest Partnerem firmy InsERT (sprawdź)
Zapraszamy do naszej firmy : MARCOLI, Westerplatte 1j, 26-300 Opoczno
Kontakt : tel – 507 157 902 : e-mail – s.kolibabski@marcoli.pl

Dlaczego właśnie programy InsERT nexo?

  • nowoczesne narzędzie do prowadzenia biznesu
  • bogata funkcjonalność, dzięki której obsłużyć można każdy obszar działalności
  • wygoda i efektywność pracy
  • przejrzysty interfejs i intuicyjna obsługa (wyszukiwarka, mnemoniki, kontrola i weryfikacja danych, zakładki, elastyczny widok)
  • praca zdalna/oddziałowa w ramach licencji podstawowej
  • wygodna praca z kilkoma programami linii nexo jednocześnie
  • specjalne funkcje w ramach e-Abonamentu (zdalny dostęp do analiz sprzedażowych i finansowych, wymiana danych online, bankowość online z wybranymi bankami)
  • automatyczna aktywacja e-Abonamentu i rozszerzeń

Subiekt nexo

Subiekt nexo to program kompletnie wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach – sklepach, hurtowniach, warsztatach, zakładach usługowych itp. Prosty, intuicyjny interfejs sprawia że praca jest łatwiejsza i szybsza,  a bogata funkcjonalność zadowoli potrzeby nowoczesnych przedsiębiorców, bez względu na branżę.

Subiekt nexo zapewnia obsługę wszystkich typów dokumentów handlowych (szczególną zaletą jest zaawansowany system zamówień) i szybkie zarządzanie gospodarką magazynową. Posiada rozwiniętą część finansową, pozwalającą na m.in. wykonywanie operacji kasowych, bankowych czy tworzenie raportów kasowych. Moduły rozliczeniowe pozwalają na ewidencjonowanie rozrachunków, działań windykacyjnych i tabeli kursów walut. Kartotekowa część systemu pozwala prowadzić obszerną ewidencję asortymentu, klientów, urządzeń, instytucji, wspólników i pracowników.

Subiekt to od lat najczęściej wybierana przez polskich przedsiębiorców marka systemu sprzedaży. Subiekt nexo jest kolejną wersją tego popularnego programu. Został zaprojektowany ze szczególną dbałością o wygodę użytkownika, dzięki czemu prowadzenie biznesu staje się prostsze.

Subiekt nexo jest częścią InsERT nexo – zintegrowanego pakietu, w którego skład wchodzą również systemy księgowe: Rachmistrz nexo (księga przychodów i rozchodów oraz ewidencja podatku zryczałtowanego) i Rewizor nexo (pełna księgowość).

Najważniejsze możliwości Subiekta nexo:

  • pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;
  • pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ; korekty dokumentów magazynowych; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury; faktura pro forma; faktura sprzedaży z wielu magazynów;
  • rozbudowany system zamówień – każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu;
  • kartoteka asortymentu – towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece;
  • kartoteka klientów obejmująca również informacje typu CRM;
  • prowadzenie elastycznej polityki cenowej – możliwość przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów; cena, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży;
  • obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup;
  • kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane);
  • rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej za pomocą wymiany plików, a także online (wybrane banki);
  • prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe;
  • rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych);
  • automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych;
  • pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo i Rewizor nexo.

Obsługa RODO:

  • cele i zgody na przetwarzanie danych;
  • obowiązki informacyjne;
  • ochrona danych;
  • prawo do zapomnienia (anonimizacja).

Subiekt nexo PRO

Subiekt nexo PRO to program wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach. Jest to rozszerzona wersja Subiekta nexo – oprócz pełnej funkcjonalności podstawowego programu posiada dużo dodatkowych rozwiązań, które zaspokoją nawet bardzo nietypowe oczekiwania.

Subiekt nexo PRO pozwala na obsługę przedsiębiorstwa wielooddziałowego. Zapewnia rozbudowane nadawanie cen towarom poprzez cenniki główne i dodatkowe. Cechuje się zaawansowaną obsługą zamówień – dla wersji PRO stworzono m.in. widoki robocze (Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia, Asortyment na wyczerpaniu, Asortyment na zleceniach), które ułatwiają logistykę zamówień zarówno w przypadku klientów, jak i dostawców.

Subiekt nexo PRO charakteryzuje się też większą otwartością i elastycznością. Pozwala np. dodawać pola własne do różnych elementów programu, a także własne raporty i wzorce wydruku.

Podstawowe możliwości Subiekta nexo PRO:

  • pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;
  • pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ; korekty dokumentów magazynowych; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury; faktura pro forma; faktura sprzedaży z wielu magazynów;
  • rozbudowany system zamówień – każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu;
  • kartoteka asortymentu – towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece;
  • kartoteka klientów obejmująca również informacje typu CRM;
  • prowadzenie elastycznej polityki cenowej – możliwość przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów; cena, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży;
  • obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup;
  • kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane);
  • rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej za pomocą wymiany plików, a także online (wybrane banki);
  • prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe, kompensaty;
  • rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych);
  • automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych;
  • pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo PRO i Rewizor nexo PRO;
  • możliwość użycia drukarki fiskalnej jako biurowej i drukowanie na niej dowolnych dokumentów jako wydruków niefiskalnych. Listę drukarek, oferujących taką możliwość, można znaleźć tutaj;
  • szczegółowe monitorowanie użytkowników w zakresie dokonywanych zmian na dokumentach oraz w kartotece klientów za pomocą pełnego śladu rewizyjnego;
  • realizacja zamówień od klientów w przesunięcia międzymagazynowe.

 

Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO:

  • Sfera dla Subiekta nexo – możliwość tworzenia własnych rozwiązań (szczegółowy opis i dokumentacja techniczna w nexo SDK – pobierz);
  • zaawansowane pola własne do obiektów systemu;
  • definiowanie własnych raportów i wydruków;
  • brak ograniczeń dla plików biblioteki załączników i flag własnych;
  • role użytkowników ułatwiające odpowiednie nadawanie uprawnień;
  • profilowanie dostępu użytkowników do magazynów i oddziałów;
  • definiowanie widoków dla użytkowników;
  • możliwość zdefiniowania wielu dostawców asortymentu z wyróżnionym jednym głównym dostawcą i producentem (każdemu dostawcy można przypisać dla danego asortymentu zarówno zestaw jego indywidualnych symboli, jak i terminy dostawy);
  • obsługa zamienników – prostych zbiorów towarów bądź usług, które na dokumentach można wymienić za pomocą specjalnej funkcji pomiędzy elementami z tego samego zbioru;
  • kosztorysowanie i sprzedaż usług z wykazem materiałów niezbędnych do ich realizacji;
  • precyzja ceny do 6 miejsc po przecinku;
  • możliwość zdefiniowania cenników dodatkowych (dotyczących części cennika głównego, można je ograniczać czasowo);
  • obsługa oddziałów firmy (z każdym oddziałem jest związany cennik główny, który jest domyślny dla każdego wystawianego do niego dokumentu handlowego);
  • sprzedaż z dostaw, rezerwacja dostaw w dokumentach, zakup z rozbiciem przyjęcia na partie,  rejestracja rozbieżności w przyjęciach magazynowych;
  • parametr pokazywania lub ukrywania partii asortymentu z przekroczonym terminem ważności;
  • automatyczne numerowanie partii (generowanie automatycznych kodów dostaw) podczas wprowadzania do magazynu;
  • możliwość ukrycia asortymentu na wybranych magazynach przy sprzedaży, wydaniach magazynowych i zamówieniach;
  • wydawanie asortymentu wg HIFO (najdroższe dostawy rozchodowane w pierwszej kolejności);
  • korekta kosztu dostaw;
  • możliwość zbiorczej realizacji wielu zamówień jednym dokumentem;
  • widok roboczy „Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia”;
  • widok roboczy „Asortyment na wyczerpaniu” oraz „Asortyment na zleceniach” do wydajnej i efektywnej pracy z zamówieniami do dostawców;
  • minimalna wymagana kwota do zrealizowania zamówienia od klienta;
  • kontrola kolejności realizacji zamówień ze względu na datę wystawienia zamówień;
  • kompletowanie zamówień czyli rezerwowanie dostaw niezbędnych do zrealizowania zamówienia;
  • rozszerzone możliwości płatności odroczonych – rozbicie na raty;
  • możliwość podzielenia rozrachunku na raty (rozrachunek może być podzielony na wiele kwot cząstkowych z określeniem terminu płatności dla każdej z nich);
  • rozliczenia wielowalutowe (np. EUR – USD);
  • kompensaty wielowalutowe;
  • sesje kasowe – narzędzie do weryfikacji pracy kasjera (w momencie zamykania sesji pogram sam wylicza, czy stan środków pieniężnych jest zgodny z operacjami zarejestrowanymi w systemie);
  • sesje rozliczeniowe – narzędzie do lepszego zarządzania rozliczeniami;
  • raport „Dostawy przeterminowane” prezentujący asortyment po dacie ważności.

Rachmistrz nexo

Rachmistrz nexo to system obsługi uproszczonej księgowości, przeznaczony dla firm prowadzących księgę przychodów i rozchodów lub rozliczających się w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Ogromna funkcjonalność i banalność,  prosta obsługa to zalety, które sprawiają, że ewidencja księgowa z Rachmistrzem nexo przebiega szybko i sprawnie.

Rachmistrz nexo został wyposażony w wiele zaawansowanych funkcji upraszczających prowadzenie księgowości (od ewidencji VAT, umów i płac, środków trwałych i pojazdów, przez wystawianie deklaracji skarbowych i ZUS, operacje kasowe i operacje na rachunkach bankowych, po rozliczanie rozrachunków). Zaletami programu są m.in. automatyczna dekretacja dokumentów oraz elastyczna obsługa finansów i rozrachunków.

Rachmistrz nexo jest częścią InsERT nexo.

Najważniejsze możliwości Rachmistrza nexo:

  • prowadzenie księgi przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego (płynne przejście między różnymi formami księgowości);
  • ewidencja i rozliczanie ewidencji VAT: zakupów, sprzedaży (w tym sprzedaż marża), rozliczenia metodą kasową, korekty VAT nieterminowych płatności z możliwością tworzenia zapisów na podstawie JPK_VAT;
  • ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i dekretacja amortyzacji z uwzględnieniem kosztów przypadających na miejsca użytkowania, wydruk tabeli i planów amortyzacji), a także ewidencja wyposażenia i remanentów;
  • podstawowa obsługa wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych oraz umów o pracę;
  • zaawansowany system rozliczeń właścicielskich: od składek ZUS wspólnika, poprzez ewidencję przychodów z innych źródeł (EP), do odliczeń i obniżek podatku związanych z różnymi ulgami;
  • ewidencja i rozliczanie pojazdów prywatnych wykorzystywanych do działalności gospodarczej oraz pojazdów firmowych z możliwością częściowego bądź pełnego odliczenia VAT;
  • obsługa dowodów wewnętrznych – dokumentów własnych podmiotu dotyczących operacji zachodzących wewnątrz firmy;
  • obsługa operacji kasowych gotówkowych i bezgotówkowych (płatność kartą płatniczą, bony), raporty kasowe;
  • obsługa operacji związanych z rachunkami bankowymi, polecenia przelewu standardowe, ZUS, podatkowe z wykorzystaniem bankowości elektronicznej (off-line i on-line);
  • ewidencja i rozliczanie rozrachunków, naliczanie różnic kursowych, integracja z zapisami księgowymi KPiR bądź EP oraz z zapisami VAT;
  • wystawianie i wydruk deklaracji skarbowych rozliczających podatek dochodowy wspólników i pracowników oraz podatek VAT;
  • wystawianie deklaracji ZUS (RCA, RZA, DRA) oraz możliwość eksportu do programu Płatnik;
  • automatyczna dekretacja do KPiR lub EP oraz rejestrów VAT za pomocą definiowalnych schematów;
  • integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo;
  • możliwość pracy jednostanowiskowej bądź sieciowej;
  • obsługa plików JPK_VAT (informacji o prowadzonej ewidencji VAT) i ich obowiązkowa wysyłka do Ministerstwa Finansów;
  • generowanie ksiąg oraz dowodów księgowych do plików JPK i dostarczanie ich na potrzeby kontroli skarbowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej lub na informatycznych nośnikach danych;
  • wsparcie dla procedury centralnego rozliczania VAT, gdzie ewidencja prowadzona jest w jednostce podrzędnej, a rozliczenia dokonane są w jednostce centralnej (np. jednostki samorządu terytorialnego, którym podlegają szkoły, zakłady użyteczności publicznej itp.);
  • badanie statusu kontrahentów na podstawie danych GUS, portali Ministerstwa Finansów dotyczących NIP i VAT, bazy aktywnych podatników VIES oraz rejestru kaucji gwarancyjnych;
  • komunikacja z klientami i pracownikami za pomocą wbudowanego klienta poczty i SMS. 

Obsługa RODO:

  • cele i zgody na przetwarzanie danych;
  • obowiązki informacyjne;
  • ochrona danych;
  • prawo do zapomnienia (anonimizacja).

Rachmistrz nexo PRO

Rachmistrz nexo PRO to program do obsługi uproszczonej księgowości, przeznaczony dla firm rozliczających się w formie księgi przychodów i rozchodów lub ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Spisuje się świetnie wśród przedsiębiorców którzy sami zajmują się dokumentacją swojej działalności oraz w biurach rachunkowych

Rachmistrz nexo PRO jest rozszerzoną wersją Rachmistrza nexo, zapewniającą o wiele większą elastyczność. Oprócz pełnej funkcjonalności standardowego pakietu pozwala m.in. tworzyć własne raporty oraz wydruki, na własny sposób opisywać zdarzenia gospodarcze (np. dodatkowymi transakcjami VAT), dokonywać analizy zapisów według różnorodnych cech, czy też rozliczać rozrachunki ratalnie lub ewidencjonować je według własnych typów. Możliwa jest także realizacja indywidualnych rozwiązań poprzez tzw. punkty rozszerzeń i Sferę dla Rachmistrza nexo.

Rachmistrz nexo PRO jest częścią InsERT nexo PRO.

Podstawowe możliwości Rachmistrza nexo PRO:

  • prowadzenie księgi przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego (płynne przejście między różnymi formami księgowości);
  • ewidencja i rozliczanie ewidencji VAT: zakupów, sprzedaży (w tym sprzedaż marża), rozliczenia metodą kasową, korekty VAT nieterminowych płatności z możliwością tworzenia zapisów na podstawie JPK_VAT;
  • ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i dekretacja amortyzacji z uwzględnieniem kosztów przypadających na miejsca użytkowania, wydruk tabeli i planów amortyzacji), a także ewidencji wyposażenia i remanentów;
  • podstawowa obsługa wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych oraz umów o pracę;
  • zaawansowany system rozliczeń właścicielskich: od składek ZUS wspólnika, poprzez ewidencję przychodów z innych źródeł, do odliczeń i obniżek podatku związanych z różnymi ulgami;
  • ewidencja i rozliczanie pojazdów prywatnych wykorzystywanych do działalności gospodarczej oraz pojazdów firmowych z możliwością częściowego bądź pełnego odliczenia VAT;
  • obsługa dowodów wewnętrznych – dokumentów własnych podmiotu dotyczących operacji zachodzących wewnątrz firmy;
  • obsługa operacji kasowych gotówkowych i bezgotówkowych (płatność kartą płatniczą, bony), raporty kasowe;
  • obsługa operacji związanych z rachunkami bankowymi, polecenia przelewu standardowe, ZUS, podatkowe z wykorzystaniem bankowości elektronicznej (offline i online);
  • ewidencja i rozliczanie rozrachunków, naliczanie różnic kursowych, integracja z zapisami księgowymi KPiR bądź EP oraz z zapisami VAT;
  • wystawianie i wydruk deklaracji skarbowych rozliczających podatek dochodowy wspólników i pracowników oraz podatek VAT;
  • wystawianie deklaracji ZUS (RCA, RZA, DRA) oraz możliwość eksportu do programu Płatnik;
  • automatyczna dekretacja do KPiR lub EP oraz rejestrów VAT za pomocą definiowalnych schematów;
  • integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo;
  • możliwość pracy jednostanowiskowej bądź sieciowej;
  • obsługa plików JPK_VAT (informacji o prowadzonej ewidencji VAT) i ich obowiązkowa wysyłka do Ministerstwa Finansów;
  • generowanie ksiąg oraz dowodów księgowych do plików JPK i dostarczanie ich na potrzeby kontroli skarbowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej lub na informatycznych nośnikach danych;
  • wsparcie dla procedury centralnego rozliczania VAT, gdzie ewidencja prowadzona jest w jednostce podrzędnej, a rozliczenia dokonane są w jednostce centralnej (np. jednostki samorządu terytorialnego, którym podlegają szkoły, zakłady użyteczności publicznej itp.);
  • badanie statusu kontrahentów na podstawie danych GUS, portali Ministerstwa Finansów dotyczących NIP i VAT, bazy aktywnych podatników VIES oraz rejestru kaucji gwarancyjnych;
  • komunikacja z klientami i pracownikami za pomocą wbudowanego klienta poczty i SMS. 

Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO:

  • Sfera dla Rachmistrza nexo – możliwość tworzenia własnych rozwiązań (szczegółowy opis i dokumentacja techniczna w nexo SDK – pobierz);
  • definiowalne transakcje VAT;
  • definiowanie własnych typów amortyzacji;
  • sesje kasowe – narzędzie do weryfikacji pracy kasjera (w momencie zamykania sesji pogram sam wylicza, czy stan środków pieniężnych jest zgodny z operacjami zarejestrowanymi w systemie);
  • definiowalne rodzaje rozrachunków;
  • możliwość podzielenia rozrachunku na raty (rozrachunek może być podzielony na wiele kwot cząstkowych z określeniem terminu płatności dla każdej z nich);
  • ewidencja sesji rozliczeniowych tworzonych automatycznie podczas dokonywania rozliczeń;
  • rozliczenia wielowalutowe (możliwość zaewidencjonowania np. faktury w euro rozliczanej częściowo w złotówkach, częściowo w dolarach lub w innej walucie);
  • kompensaty wielowalutowe; 
  • rozbudowane schematy dekretacji, których wykonanie można warunkować od dowolnej cechy dokumentu źródłowego;  
  • ewidencjonowanie zapisów w KPiR i EP uwzględniające korekty uzyskania przychodów wynikających z odliczeń przypadających w całości na wspólnika;
  • pola i słowniki własne do opisywania obiektów w programie umożliwiające dokonanie analizy wg własnych kryteriów i do wykorzystania w warunkowych schematach dekretacji;
  • definiowanie własnych raportów i wydruków z możliwością ich eksportu do innych programów InsERT nexo;
  • punkty rozszerzeń – możliwość rozszerzenia logiki biznesowej o własne algorytmy (np. wyliczenie wartości konkretnego pola na deklaracji).

Rewizor nexo

Rewizor nexo to najnowszy system wspierający prowadzenie pełnej księgowości. Zastosowane rozwiązania i technologie interfejsowe sprawiają, że obsługa księgowa firmy staje się efektywniejsza i szybsza.

Rewizor nexo wspiera księgowych na wielu etapach pracy: od zarządzania planami kont, dekretacji i księgowania, poprzez ewidencje VAT, pojazdów, umów i płac, obsługę środków trwałych, po wystawianie deklaracji skarbowych, operacje kasowe i operacje na rachunkach bankowych oraz ewidencjonowanie i rozliczanie rozrachunków. Pomimo rozbudowanej funkcjonalności wyróżnia się łatwą, bezproblemową obsługą.

Rewizor nexo jest częścią InsERT nexo

Najważniejsze możliwości Rewizora nexo:

  • płynna zmiana z księgowości uproszczonej na księgi rachunkowe;
  • obsługa etapowej pracy na okresie obrachunkowym: otwarcie i zamknięcie ksiąg; kwalifikowanie zapisów do „13. miesiąca”;
  • elastyczne zarządzanie planami kont: możliwość generowania wzorcowego planu kont, przeniesienia z innego okresu obrachunkowego, automatyczne tworzenie kont kartotekowych, obsługa kont pozabilansowych;
  • rozbudowana dekretacja (podział dokumentów na dekrety i polecenia księgowania), różne stany dokumentu (w przygotowaniu, zatwierdzony i zaksięgowany), zaawansowana kontrola kręgu kosztów;
  •  ewidencja i rozliczanie ewidencji VAT: zakupów, sprzedaży (w tym sprzedaż marża), rozliczenia metodą kasową, korekty VAT nieterminowych płatności z możliwością tworzenia zapisów na podstawie JPK_VAT;
  • ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i dekretacja amortyzacji z uwzględnieniem kosztów przypadających na miejsca użytkowania, wydruk tabeli i planów amortyzacji), a także ewidencja wyposażenia i remanentów;
  • rozbudowana sprawozdawczość finansowa – dostosowanie sprawozdań do własnych potrzeb;
  • podstawowa ewidencja wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych oraz umów o pracę;
  • zaawansowany system rozliczeń właścicielskich: od składek ZUS wspólnika do odliczeń i obniżek podatku związanych z różnymi ulgami;
  • ewidencja i rozliczanie pojazdów prywatnych wykorzystywanych do działalności gospodarczej oraz pojazdów firmowych z możliwością częściowego bądź pełnego odliczenia VAT;
  • obsługa dowodów wewnętrznych – dokumentów własnych podmiotu dotyczących operacji zachodzących wewnątrz firmy;
  • obsługa operacji kasowych gotówkowych i bezgotówkowych (płatność kartą płatniczą, bony), raporty kasowe;
  • obsługa operacji związanych z rachunkami bankowymi, polecenia przelewu standardowe, ZUS, podatkowe z wykorzystaniem bankowości elektronicznej (offline i online);
  • ewidencja i rozliczanie rozrachunków, integracja z zapisami na konta oraz z zapisami VAT;
  • wystawianie i wydruk deklaracji skarbowych rozliczających podatek dochodowy wspólników i pracowników, podatek CIT (dla osób prawnych) oraz podatek VAT;
  • wystawianie deklaracji ZUS (RCA, RZA, DRA) z możliwością eksportu do programu Płatnik;
  • automatyczna dekretacja dokumentów księgowych oraz rejestrów VAT za pomocą definiowalnych schematów;
  • integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo;
  • możliwość pracy jednostanowiskowej bądź sieciowej;
  • obsługa plików JPK_VAT (informacji o prowadzonej ewidencji VAT) i ich obowiązkowa wysyłka do Ministerstwa Finansów;
  • generowanie ksiąg oraz dowodów księgowych do plików JPK i dostarczanie ich na potrzeby kontroli skarbowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej lub na informatycznych nośnikach danych;
  • wsparcie dla procedury centralnego rozliczania VAT, gdzie ewidencja prowadzona jest w jednostce podrzędnej, a rozliczenia dokonane są w jednostce centralnej (np. jednostki samorządu terytorialnego, którym podlegają szkoły, zakłady użyteczności publicznej itp.);
  • badanie statusu kontrahentów na podstawie danych GUS, portali Ministerstwa Finansów dotyczących NIP i VAT, bazy aktywnych podatników VIES oraz rejestru kaucji gwarancyjnych;
  • komunikacja z klientami i pracownikami za pomocą wbudowanego klienta poczty i SMS.

Obsługa RODO:

  • cele i zgody na przetwarzanie danych;
  • obowiązki informacyjne;
  • ochrona danych;
  • prawo do zapomnienia (anonimizacja).

Rewizor nexo PRO

Rewizor nexo PRO to nowoczesne oprogramowanie do prowadzenia pełnej księgowości w małych i średnich firmach. Doskonale sprawdza się również w biurach rachunkowych.

Rewizor nexo PRO jest rozszerzoną wersją Rewizora nexo, stworzoną dla tych, którzy potrzebują otwartego systemu finansowo-księgowego. Oprócz pełnej funkcjonalności standardowego pakietu zawiera wiele dodatkowych funkcji. Umożliwia m.in. wykorzystywanie wielopoziomowych kont kartotekowych, pozwala tworzyć własne raporty i wydruki, na własny sposób opisywać zdarzenia gospodarcze (np. dodatkowymi transakcjami VAT), dokonywać analizy zapisów wg różnorodnych cech wykorzystując tzw. pola własne, czy też rozliczać rozrachunki ratalnie lub ewidencjonować je według własnych typów. Poprzez tzw. punkty rozszerzeń i Sferę dla Rewizora możliwa jest realizacja indywidualnych rozwiązań, dostosowanych do danej firmy. 

Rewizor nexo PRO to część InsERT nexo PRO

Podstawowe możliwości Rewizora nexo PRO:

  • płynna zmiana z księgowości uproszczonej na księgi rachunkowe;
  • obsługa etapowej pracy na okresie obrachunkowym: otwarcie i zamknięcie ksiąg; kwalifikowanie zapisów do „13. miesiąca”;
  • elastyczne zarządzanie planami kont: możliwość generowania wzorcowego planu kont, przeniesienia z innego okresu obrachunkowego, automatyczne tworzenie kont kartotekowych, obsługa kont pozabilansowych;
  • rozbudowana dekretacja: podział dokumentów na dekrety i polecenia księgowania, różne stany dokumentu: w przygotowaniu, zatwierdzony i zaksięgowany; zaawansowana kontrola kręgu kosztów;
  • ewidencja i rozliczanie ewidencji VAT: zakupów, sprzedaży (w tym sprzedaż marża), rozliczenia metodą kasową, korekty VAT nieterminowych płatności z możliwością tworzenia zapisów na podstawie JPK_VAT;
  • ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i dekretacja amortyzacji z uwzględnieniem kosztów przypadających na miejsca użytkowania, wydruk tabeli i planów amortyzacji), a także ewidencja wyposażenia i remanentów;
  • podstawowa ewidencja wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych oraz umów o pracę;
  • zaawansowany system rozliczeń właścicielskich: od składek ZUS wspólnika, poprzez ewidencję przychodów z innych źródeł, do odliczeń i obniżek podatku związanych z różnymi ulgami;
  • ewidencja i rozliczanie pojazdów prywatnych wykorzystywanych do działalności gospodarczej oraz pojazdów firmowych z możliwością częściowego bądź pełnego odliczenia VAT;
  • obsługa dowodów wewnętrznych – dokumentów własnych podmiotu dotyczących operacji zachodzących wewnątrz firmy;
  • obsługa operacji kasowych gotówkowych i bezgotówkowych (płatność kartą płatniczą, bony), raporty kasowe;
  • obsługa operacji związanych z rachunkami bankowymi, polecenia przelewu standardowe, ZUS, podatkowe z wykorzystaniem bankowości elektronicznej (offline i online);
  • ewidencja i rozliczanie rozrachunków, integracja z zapisami na konta oraz z zapisami VAT;
  • wystawianie i wydruk deklaracji skarbowych rozliczających podatek dochodowy wspólników i pracowników, podatek CIT (dla osób prawnych)  oraz podatek VAT;
  • wystawianie deklaracji ZUS (RCA, RZA, DRA) z możliwością eksportu do programu Płatnik;
  • automatyczna dekretacja dokumentów księgowych oraz rejestrów VAT za pomocą definiowalnych schematów;
  • integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo;
  • możliwość pracy jednostanowiskowej bądź sieciowej;
  • obsługa plików JPK_VAT (informacji o prowadzonej ewidencji VAT) i ich obowiązkowa wysyłka do Ministerstwa Finansów;
  • generowanie ksiąg oraz dowodów księgowych do plików JPK i dostarczanie ich za pomocą środków komunikacji elektronicznej lub na informatycznych nośnikach danych na potrzeby kontroli skarbowej;
  • wsparcie dla procedury centralnego rozliczania VAT, gdzie ewidencja prowadzona jest w jednostce podrzędnej, a rozliczenia dokonane są w jednostce centralnej (np. jednostki samorządu terytorialnego, którym podlegają szkoły, zakłady użyteczności publicznej itp.);
  • badanie statusu kontrahentów na podstawie danych GUS, portali Ministerstwa Finansów dotyczących NIP i VAT, bazy VIES oraz rejestru kaucji gwarancyjnych;
  • komunikacja z klientami, pracownikami za pomocą wbudowanego klienta poczty i SMS.

 Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO:

  • Sfera dla Rewizora – możliwość dodawania własnych rozwiązań (szczegółowy opis i dokumentacja techniczna w nexo SDK – pobierz);
  • tworzenie wielopoziomowych kont kartotekowych w planie kont;
  • tworzenie kartotek księgowych filtrowanych po polach własnych;
  • definiowalne transakcje VAT;
  • definiowanie własnych typów amortyzacji;
  • obsługa magazynu walut – ewidencja i rozliczanie ruchu środków pieniężnych na kontach rachunków walutowych;
  • sesje kasowe – narzędzie do weryfikacji pracy kasjera (w momencie zamykania sesji pogram sam wylicza, czy stan środków pieniężnych jest zgodny z operacjami zarejestrowanymi w systemie);
  • możliwość rozliczania rozrachunków za pomocą rat, własne rodzaje rozrachunków;
  • ewidencja sesji rozliczeniowych (zbioru rozliczeń) tworzonych automatycznie podczas dokonywania rozliczeń;
  • rozliczenia wielowalutowe (np. EUR – USD);
  • kompensaty wielowalutowe;
  • rozbudowane schematy dekretacji, których wykonanie można warunkować od dowolnej cechy dokumentu źródłowego; 
  • pola i słowniki własne do opisywania obiektów w programie umożliwiające dokonanie analizy wg własnych kryteriów i do wykorzystania w warunkowych schematach dekretacji;
  • definiowanie własnych raportów i wydruków z możliwością ich eksportu do innych programów InsERT nexo;
  • punkty rozszerzeń – możliwość rozszerzenia logiki biznesowej o własne algorytmy (np. wyliczenie wartości konkretnego pola na deklaracji).

Gratyfikant nexo

Gratyfikant nexo to system wspierający obsługę kadr i płac w małych i średnich firmach oraz w biurach rachunkowych. Intuicyjny interfejs i automatyzacja wielu czynności znacznie przyśpieszają pracę, a ogromna elastyczność oprogramowania  daje szerokie możliwości konfiguracji.

Gratyfikant nexo zawiera wszystkie funkcje wymagane w dziale kadr i płac – od prowadzenia rozbudowanej ewidencji osobowej i wystawiania umów o pracę, umów cywilnoprawnych, przez zaawansowane planowanie i naliczanie wynagrodzeń, po generowanie rozliczeń z urzędem skarbowym i ZUS oraz wystawianie wszelkich dokumentów kadrowo-płacowych.

Najważniejsze możliwości Gratyfikanta nexo

  • strona główna programu zbierająca najważniejsze informacje o bieżącym stanie rozliczeń kadrowo-płacowych w firmie;
  • wbudowany mechanizm przypomnień kadrowych – np. po rozwiązaniu umowy program przypomni o konieczności wystawienia świadectwa pracy, informacji PIT-11 oraz o wyrejestrowaniu z ubezpieczeń;
  • prosty, intuicyjny i jednocześnie dający wiele możliwości system planowania i realizacji wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców:
    – składniki płacowe kwotowe, definiowalne, z rozbudowanymi możliwościami parametryzacji;
    – określanie wartości składników globalnie, dla działów lub poszczególnych pracowników;
    – łatwe wprowadzanie zmian w systemie wynagrodzeń za pomocą operacji zbiorczych;
    – rozliczanie ewidencji czasu pracy, akordów, prowizji, potrąceń komorniczych;
    – automatyzacja naliczania  wynagrodzeń – przypomnienia, rozbudowany i intuicyjny kreator;
    – analizator wypłaty – szczegółowy opis obliczeń poszczególnych wartości wypłaty;
    – duże możliwości konfiguracji wydruków list płac; 
  • rozbudowana ewidencja osobowa z przejrzyście pogrupowanymi danymi umożliwiająca gromadzenie wszelkich informacji niezbędnych do wygodnej obsługi pracowników;
  • umowy o pracę i cywilnoprawne wraz z aneksami;
  • bogaty zestaw wbudowanych wydruków kadrowych (umowy, aneksy, świadectwo, zaświadczenia, oświadczenia, skierowania i inne); możliwość tworzenia własnych wzorców;
  • planowanie czasu pracy, obsługa wielu systemów rozliczania czasu pracy, dowolne okresy rozliczeniowe;
  • ewidencja czasu pracy:
    – godziny przepracowane, nadgodziny dzienne i średniotygodniowe, godziny nocne;
    – urlopy, zwolnienia lekarskie, inne nieobecności;
    – ekwiwalenty za urlop; 
  • akordy, prowizje i potrącenia komornicze;
  • obsługa delegacji krajowych i zagranicznych;
  • naliczanie, drukowanie i wysyłka elektroniczna deklaracji skarbowych (PIT-2, PIT-4R, PIT-8AR, PIT-8C, PIT-11, PIT-12, PIT-37, PIT-40);
  • generowanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS – współpraca z programem Płatnik;
  • bankowość elektroniczna;
  • Portal pracownika – nowoczesny kanał komunikacji z pracownikiem, który za pomocą przeglądarki internetowej z dowolnego miejsca może mieć wgląd do swoich danych.

Obsługa RODO:

  • cele i zgody na przetwarzanie danych;
  • obowiązki informacyjne;
  • ochrona danych;
  • prawo do zapomnienia (anonimizacja).

Gratyfikant nexo PRO

Gratyfikant nexo PRO to system kompletnie wspomagający obsługę kadr i płac w małych, średnich firmach oraz w biurach rachunkowych. Prosty interfejs i automatyzacja wielu czynności znacznie usprawniają pracę, a ogromna elastyczność daje duże możliwości konfigurowania.

Gratyfikant nexo PRO zawiera wszystkie funkcje konieczne w dziale kadr i płac – od prowadzenia szczegółowej ewidencji osobowej i wystawiania umów o pracę, umów cywilnoprawnych, przez rozbudowane planowanie i naliczanie wynagrodzeń, po tworzenie rozliczeń z urzędem skarbowym i ZUS oraz wystawianie wszelkich dokumentów kadrowo-płacowych.

Gratyfikant nexo PRO jest rozszerzoną wersją Gratyfikanta nexo, stworzoną dla firm, które potrzebują elastycznego oprogramowania kadrowo-płacowego. Oprócz kompletnej funkcjonalności podstawowej wersji oprogramowania zawiera multum dodatkowych rozwiązań. Pozwala m.in. na przestronną obsługę umów cywilnoprawnych,  rozbudowane definiowanie wartości składników płacowych, generowanie własnych raportów i wydruków, niestandardowe opisywanie danych z wykorzystaniem tzw. pól własnych. Poprzez tzw. punkty rozszerzeń i Sferę dla Gratyfikanta można dodawać indywidualne rozwiązania dostosowane do specyfiki firmy.

Najważniejsze możliwości Gratyfikanta nexo PRO

  • strona główna programu zbierająca najważniejsze informacje o bieżącym stanie rozliczeń kadrowo-płacowych w firmie;
  • wbudowany mechanizm przypomnień kadrowych – np. po rozwiązaniu umowy program przypomni o konieczności wystawienia świadectwa pracy, informacji PIT-11 oraz o wyrejestrowaniu z ubezpieczeń;
  • prosty, intuicyjny i jednocześnie dający wiele możliwości system planowania i realizacji wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców:
    – składniki płacowe kwotowe, definiowalne, z rozbudowanymi możliwościami parametryzacji;
    – określanie wartości składników globalnie, dla działów lub poszczególnych pracowników;
    – łatwe wprowadzanie zmian w systemie wynagrodzeń za pomocą operacji zbiorczych;
    – rozliczanie ewidencji czasu pracy, akordów, prowizji, potrąceń komorniczych;
    – automatyzacja naliczania  wynagrodzeń – przypomnienia, rozbudowany i intuicyjny kreator;
    – analizator wypłaty – szczegółowy opis obliczeń poszczególnych wartości wypłaty;
    – duże możliwości konfiguracji wydruków list płac; 
  • rozbudowana ewidencja osobowa z przejrzyście pogrupowanymi danymi umożliwiająca gromadzenie wszelkich informacji niezbędnych do wygodnej obsługi pracowników;
  • umowy o pracę i cywilnoprawne wraz z aneksami;
  • bogaty zestaw wbudowanych wydruków kadrowych (umowy, aneksy, świadectwo, zaświadczenia, oświadczenia, skierowania i inne); możliwość tworzenia własnych wzorców;
  • planowanie czasu pracy, obsługa wielu systemów rozliczania czasu pracy, dowolne okresy rozliczeniowe;
  • ewidencja czasu pracy:
    – godziny przepracowane, nadgodziny dzienne i średniotygodniowe, godziny nocne;
    – urlopy, zwolnienia lekarskie, inne nieobecności;
    – ekwiwalenty za urlop; 
  • akordy, prowizje i potrącenia komornicze;
  • obsługa delegacji krajowych i zagranicznych;
  • naliczanie, drukowanie i wysyłka elektroniczna deklaracji skarbowych (PIT-2, PIT-4R, PIT-8AR, PIT-8C, PIT-11, PIT-12, PIT-37, PIT-40);
  • generowanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS – współpraca z programem Płatnik;
  • bankowość elektroniczna;
  • Portal pracownika – nowoczesny kanał komunikacji z pracownikiem, który za pomocą przeglądarki internetowej z dowolnego miejsca może mieć wgląd do swoich danych.


Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO:

  • Sfera dla Gratyfikanta – możliwość tworzenia własnych rozwiązań (szczegółowy opis i dokumentacja techniczna w nexo SDK – pobierz);
  • tzw. punkty rozszerzania – możliwość rozszerzania logiki biznesowej o własne algorytmy (np. własne składniki płacowe, tzw. pluginy);
  • pola i słowniki własne do opisywania obiektów w programie umożliwiające dokonanie analizy według własnych kryteriów;
  • definiowanie własnych raportów i wydruków z możliwością ich eksportu do innych programów InsERT nexo;
  • flagi własne definiowane dla konkretnych obszarów biznesowych (np. umów o pracę);
  • dedykowane widoki w modułach;
  • definiowanie własnych ról użytkowników;
  • rozszerzone możliwości umów cywilnoprawnych: prowadzenie kalendarza, ewidencja czasu pracy – godziny przepracowane, ewidencjonowanie różnego rodzaju absencji, dostęp do ewidencji naliczeń i potrąceń, dowolne składniki płacowe;
  • rozszerzone możliwości składników definiowalnych – odwoływanie się do wartości z innych wypłat/rachunków z bieżącego miesiąca oraz wypłat/rachunków z poprzednich miesięcy;
  • wielopoziomowa struktura organizacyjna.

Gestor nexo

Gestor nexo to program wspierający budowanie relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnorodnych zadań pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność i efektywność.

Gestor nexo umożliwia m.in: ewidencjonowanie dokładnych danych klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę e-maili . Działa również w obszarze wewnętrznym firmy, organizując i usprawniając pracę – pozwala na zaplanowanie wykonywania działań wraz z delegowaniem ich na konkretne osoby, monitorowanie postępów prac, rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. pojazdy służbowe).

Specjalny moduł Zlecenia serwisowe organizuje zarządzanie serwisem, obsługę napraw i reklamacji. Wykorzystuje scenariusze obsługi klienta. Dzięki modułowi można szybko skontrolować ilość potrzebnych części, sprawdzić opłacalność danego zlecenia i mieć pod ręką powiązane z nim dokumenty.

Gestor nexo jest częścią linii InsERT nexo

Najważniejsze możliwości Gestora nexo:

  • przechowywanie i łatwe wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych klientów z uwzględnianiem danych istotnych dla CRM;
  • ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, wykonanych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych;
  • definiowanie i wykorzystywanie zbiorów klientów (zestawów klientów);
  • wszechstronna obsługa ofert dla klientów, a także wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie;
  • przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo);
  • obsługa wielu walut na ofertach;
  • planowanie i wykorzystywanie promocji;
  • wysyłanie indywidualnych lub masowych wiadomości SMS (np. sprzedażowych do klientów, windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do pracowników);
  • planowanie i wykonywanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) zarówno dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z klientami;
  • przypomnienia o zaplanowanych działaniach oraz rejestrowanie czasu wykonania działań;
  • planowanie i wykonywanie akcji automatycznych w działaniach;
  • możliwość wymiany informacji między uczestnikami poprzez komentarze w działaniach, procesach ofertowych oraz zleceniach serwisowych;
  • dla zleceń serwisowych możliwość generowania automatycznych działań, powiadomień w formie wiadomości e-mail oraz SMS;
  • ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. samochodów służbowych);
  • wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami;
  • łatwe zarządzanie wiadomościami e-mail poprzez wbudowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP;
  • tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z użyciem autotekstów;
  • narzędzia usprawniające obsługę e-maili, m.in. sprawdzanie poprawności pisowni (w języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim), kontrola obecności załączników, reguły wiadomości itp.;
  • system raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów;
  • biblioteka załączników umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. umów w formacie pdf);
  • oznaczanie obiektów flagami;
  • możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej;
  • możliwość przeniesienia danych z Gestora GT.

Obsługa RODO:

  • cele i zgody na przetwarzanie danych;
  • obowiązki informacyjne;
  • ochrona danych;
  • prawo do zapomnienia (anonimizacja);
  • rejestr czynności przetwarzania.

Gestor nexo PRO

Gestor nexo PRO to program wspierający budowanie relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnorodnych zadań pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność i efektywność.

Gestor nexo PRO umożliwia m.in: ewidencjonowanie dokładnych danych klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę e-maili . Działa również w obszarze wewnętrznym firmy, organizując i usprawniając pracę – pozwala na zaplanowanie wykonywania działań wraz z delegowaniem ich na konkretne osoby, monitorowanie postępów prac, rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. pojazdy służbowe).

Gestor nexo PRO jest rozszerzoną wersją Gestora nexo – oprócz pełnej funkcjonalności standardowego systemu zawiera wiele dodatkowych rozwiązań, dzięki którym możliwe jest łatwe dostosowanie programu do specyficznych potrzeb firmy (tworzenie rozszerzeń i dodawanie indywidualnych rozwiązań, własne pola, słowniki, flagi, raporty, wzorce wydruku itp.).

Gestor nexo PRO jest ściśle zintegrowany z systemem sprzedaży Subiekt nexo, co umożliwia m.in. korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji oraz łatwe przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe.

Podstawowe możliwości Gestora nexo PRO:

  • przechowywanie i łatwe wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych klientów z uwzględnianiem danych istotnych dla CRM;
  • ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, wykonanych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych;
  • definiowanie i wykorzystywanie zbiorów klientów (zestawów klientów);
  • wszechstronna obsługa ofert dla klientów, a także wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie;
  • przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo);
  • obsługa wielu walut na ofertach;
  • planowanie i wykorzystywanie promocji;
  • wysyłanie indywidualnych lub masowych wiadomości SMS (np. sprzedażowych do klientów, windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do pracowników);
  • planowanie i wykonywanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) zarówno dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z klientami;
  • przypomnienia o zaplanowanych działaniach oraz rejestrowanie czasu wykonania działań;
  • planowanie i wykonywanie akcji automatycznych w działaniach;
  • możliwość wymiany informacji między uczestnikami poprzez komentarze w działaniach, procesach ofertowych oraz zleceniach serwisowych;
  • dla zleceń serwisowych możliwość generowania automatycznych działań, powiadomień w formie wiadomości e-mail oraz SMS;
  • ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. samochodów służbowych);
  • wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami;
  • łatwe zarządzanie wiadomościami e-mail poprzez wbudowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP;
  • tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z użyciem autotekstów;
  • narzędzia usprawniające obsługę e-maili, m.in. sprawdzanie poprawności pisowni (w języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim), kontrola obecności załączników, reguły wiadomości itp.;
  • system raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów;
  • biblioteka załączników umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. umów w formacie pdf);
  • oznaczanie obiektów flagami;
  • możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej;
  • możliwość przeniesienia danych z Gestora GT.


Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO:

  • Sfera dla Gestora – możliwość tworzenia własnych rozwiązań (szczegółowy opis i dokumentacja techniczna w nexo SDK – pobierz);
  • oferty wielowariantowe;
  • tzw. punkty rozszerzania – możliwość rozszerzania logiki biznesowej o własne algorytmy (np. własne definicje zestawów dynamicznych klientów, własne akcje automatyczne);
  • zaawansowane pola własne wraz ze słownikami własnymi (klienci, oferty, działania, procesy ofertowe, asortyment);
  • wydruki własne;
  • raporty własne;
  • flagi własne definiowane dla konkretnych obszarów biznesowych (np. dokumentów sprzedaży);
  • dedykowane widoki w modułach;
  • definiowanie własnych ról użytkowników;
  • definiowanie oddziałów;
  • definiowanie wielu dostawców w danych asortymentu;
  • obsługa zamienników asortymentu;
  • biblioteka załączników (powyżej 1000 załączników).